2013-04-30

Godmorgon på er alla underbara! Har ni sovit bra? Det har inte jag gjort, känns som att jag varit vaken hela natten och jag har frysit och svettats om vartannat, tycker sýnd om Gustav som fick stå ut med mig inatt, kände mig som en elvisp som inte kunde ligga still... Tänkte kriga mig till skolan idag men mamma sa stopp, det känns lite segt med tanke på att det är valborg ikväll, men aja får väl sitta hemma själv och se lite film, mamma kommer inte släppa ut mig någonstans, hon släpper mig inte ens till skolan....
 
Imorgon ska Knatte till Vallentuna, somsagt. Han ska hoppa en 110cm så dagen lär inte bli allt för lång, nu behöver han rutin så ska försöka plocka ut honom på så mycket som möjligt nu! :D Han har startnummer 12 av 34 startande, såg nu att ni kan följa oss på equipe imorgon så det hoppas jag att ni gör och håller alla tummar för oss :D
 
Nej men nu håller jag på att packka ihop här, ska ta mig till soffan för att krypa ner under en luddig filt framför en bra film och kanske sova lite, vore skönt!
 
#1 - - Emma:

Lycka till på onsdag med Knatte, ni kommer klara det gaaalant! :))

Och även i helgen då också :) vad heter ridklubben du ska tävla på i helgen å vilka klasser? :D