TAGGAD FÖR 2014

Jag är så sjukt taggad inför tävlingarna 2014, det här är mitt första år som youngrider vilket betyder att jag inte kommer få tävla ponny igen :( men jag har min knatte att ha roligt med och förhoppningsvis kommer en till polle in i bilden inom en tid :) 

Iår har jag inte sådär jätte höga mål eftersom att både knatte och jag inte är sådär väldigt rutinerade, men tanken är ändå att debutera 130cm i sommar i Vingåker, har alltid gått bra där hittills *pepparpeppar* så det känns som en bra plats att göra en debut på, dessutom är banan stor så det är mycket plats man kan dra nytta av när hindrena blir högre!! Hade även tänkt anmäla mig till Falsterbo amateurcup för att det är en kul grej, blir lite som en morot när man har ett mål som faktiskt går att nå. Det går bara i 120cm vilket inte är några som helst problem så vi provar och ser :)