22 DAGAR KVAR OCH JAG RÄKNAR NER

22 dagar kvar tills jag tar studenten och inte behöver sätta min fot i skolan mer!!!! Klänningen är beställd och på G hem, hoppas bara den hinner komma tills studenten bara, den kommer nämligen hela vägen från Australien...
 
Men det svåra är ju klackarna till(?) jag funderar på att köra grönt till? eller beige.
 
Dessa funderar jag på isf
 
#1 - - Lova:

Hej igen! Ja de är typ så jag börjar förstå att jag måste vara. Var på en clearround för typ en månad sen och då stannade vi ut oss, men jag gjorde en omstart och då var jag nästan förbannad haha så då blev jag så himla bestämd på att vi skulle ÖVER hindrena, så vi kom runt hela banan med bara två stopp då! Ett på trean väg ett på nian. Så det gäller nog att vara ett steg före henne hela tiden och precis som du sa, sitta ner i sadeln och vänta in henne liksom.

Dock så kommer det inte bli så mycket hoppande nu framöver för jag hade ut en equipeterapeut till Thea i tisdags och vi gjorde ett böjprov på henne i fram då equipeterapeuten tyckte att hon såg ojämn ut där fram när jag longerade henne, och hon visade tydligt hälta på båda fram :( så hon är halt just nu.. Jag tror att det kan vara kapalledsinflammation (inflammation i framknäet) som hon hade 2011 när Ebba hade henne. Så vi ska åka in på klinik med henne nästa vecka och förhoppningsvis så läker hon fort. Lilla tjejen :( det kan ju delvis varför hon stannar så mycket då hon måste ha haft ont. Hon stannade liksom med mig på 50 cm och 60 cm :o