EN TJEJ KAN ALDRIG HA FÖR MYCKET SKOR

Igår efter skolan så hängde jag med grabbarna, köpte snus till Emil och sedan hängde vi på youghurt land i typ två timmar och bara snackade. Efter det så drog de andra till gymmet och jag och Emil tog en liten shopping runda bara för att liksom ;) jag sprang iallafall på dessa skor från Aldo som jag redan kollat på en gång, men dem här gången köpte jag dem... Men dem var nedsatta med 40 dollar så det kändes ändå som en liten bra affär iallafall!!



 
Jag köpte även 1 par jeans från abercrombie också, men det var egentligen bara för att det var så sat kallt ute och hade shorts så var tvungen att byta till långt. Stod först och höll i ett par mjukisar men tänkte sen istället att jeans är jag ändå i behov av så kan lika gärna lägga 340kr på ett par. Dem var på rea dessutom!! 

Ni kan kalla mig rea- guden från och med nu! Två fynd på en dag, det kallar jag proffsigt :D
#1 - - Hanna:

Hej!! Vad läser du för ämnen i Santa Barbara och hur mycket kostar det? :)