JAG RESER TILL USA

Hej på er!
 
Det var väldigt länge sen jag skrev här, vilket faktiskt varit otroligt skönt nu när det kännts som allt bara gick åt skogen med min hästkarriär. Jag släppte allt helt enkelt, slutade skriva på en femöring här på bloggen utan någon egentlig förklaring. 
 
Många gånger har jag saknat att blogga, men de flesta dagar har det varit otroligt skönt att bara lägga allt som har med sociala medier åt sidan och andas frisk luft utanför bloggbubblan. 
 
Men igår bokade jag nämligen något som jag aldrig trodde jag skulle våga, jag ska till USA i 1 jävla år!!!!! haha helt sjukt och jag är skakig i hela kroppen av nervositet.... Ska till Santa Barbara i Californien på plugga 1 år. Så tänkte därför blogga under den tiden, dels för mig själv och för er som är intresserade att läsa om resan :) 
 
 
Tror det kommer bli så sjukt kul, träffa nya vänner från hela världen, festa, shoppa, bila runt i Californien och mycket mycket mer. Shit pommes vad taggad jag äääärrr!!!!
 
 
 
 
#1 - - Olivia:

Hej! Jag ska till santa barbara pch åker faktiskt via EF, men ska bara va borta en månad men är ändå sjukt nervös och taggad som fan!! Hur upplever du staden? Vore kul om du kunde berätta lite :)