TILL MINA HÄSTINTRESSERADE LÄSARE

HEEJ! Jag och min syster har suttit och pillat på en blogg till oss här hela dagen. Nämligen en ren hästblogg. Finns inte så stort utbud av sånt längre på marknaden så där kommer ni kunna följa vår träning, tävling samt vardag med hästarna. Samt mycket mer. Kul va? 
 
Jag kommer ju som ni förtår inte vara så himla aktiv kanske när det gäller träning och tävling. Men jag ska istället försöka komma med tips och snygga outfits. Så bloggen kommer bli varierande men från mig kommer riktiga hästinlägg från och med maj. Då får ni följa min resa att köpa häst också. KUL! :)
 
 
Självklart kommer jag finnas kvar på den här bloggen också. Det är liksom mitt egna lilla place, eller vad man ska säga haha. Men ni som endast vill läsa om hästar så skulle jag förslå vår alldeles nystartade blogg → http://nouw.com/teammellberg EN RENODLAD HÄSTBLOGG