VEGAS BABY

Tro det eller ej men vi har bokat VEGAS!!! Så min sista helg här i staterna spenderar jag i Vegas med två as härliga tjejer. Sen blir det hem till Sverige för julfirande med familjen innan jag återvänder till USA igen<3
 
Jag, Lea och Emelie bokade spontant förra veckan en tripp till Las vegas från Fredag till Söndag, alltså helgen som kommer nu. Är så sjukt taggad och självklart ska vi försöka ta oss in på någon klubb, annars får det väl bli någon strippklubb där det är 18 års gräns haha. Tror helgen kommer bli grym iallafall och lovar att ta massa bilder!!
 
Jag har ju varit i Las Vegas en gång tidigare, för två år sen och firade nyår där. En magisk plats, tycker iallafall jag som älskar lampor och lysen av alla möjliga slag haha. Ska faktiskt fira nyår där iår igen fast med Gustav  :)