HAPPY THANKSGIVING

Godmorgon och happy thanksgiving på er! 
 
 
Jag är super taggad på den här dagen, just för att det här är första och antagligen den enda gången i livet som jag får chansen till att fira en riktig thanksgiving på ett amerikanskt sätt. Så som jag har förstått det så är thanksgiving ett sätt att fira in julen på, och jag älskar ju julen så det är ju toppen! ;) Bästa Essie ska vara med i min familj också och fira thanksgiving, ännu bättre att få fira den här dagen med henne också!
 
 
Ikväll börjar butikerna slå upp dörrarna för black friday också (det vet ni väl vad det är? Super rea i alla affärer) Och vi är såklart redo för den här natten, haha. Rean håller på hela natten och hela dagen imorgon, men det gäller att vara ute i tid då amerikaner tydligen är som djur en dag som denna. Så de flesta, inte så shopping galna amerikanerna låser dörrarna och sätter på en bra film istället hahaha.
 
Men vi är redo och ska röja med alla shopping galna. Köpa med oss en varm latte från Starbucks och vässa armbågarna. Jag ska leta julklappar, hoppar jag hittar något kul :))
 
SÅHÄR ÄR EN BLACK FRIDAY I USA