DESSA TVÅ



Dom här två killarna gör mig verkligen lycklig. Fatta att jag har chansen att äga den stora knäppjöken till vänster och att få rida den lilla gummibollen till höger såpass mycket som jag ändå gör. 

Kaiser har jag inte skrivit så mycket om på senaste tiden. Det beror på att han fått ha lite vila med sen även när jag skulle sätta igång honom så kändes han lite ojämn, inte halt men ojämn i sina steg. Så han fick vila lite till och så tog vi ut Micke, vår kiropraktor som fick kolla på honom. Han hade en låsning på höger fram och sen vridit sig lite i korset, men han var superfin tyckte Micke och han har säkert gjort något i hagen (garanterat så han leker med alla kompisar) men dom måste ju få vara hästar också. Nu ska han hur som helst igång efter "vintervilan" och vi ska förbereda oss på bästa sätt inför nästa säsong :D