JULAFTON SNART

Godmorgon godmorgon. Nyss slog det mig att det är julafton om två veckor och jag har inte ens funderat på julklappar. Det har liksom känts så långt bort med julafton så allt har liksom hamnat bakom. 
 
Den här julen har jag två problem. 1: Jag har så sjukt ont om pengar efter massor av utgifter så vet inte ens hur jag ska kunna få det att gå runt. 2: Vad köper man ens till släkten? Förut var det lätt men nu står det på riktigt heelt stilla... 
 
Jul har alltid varit den bästa tiden på året enligt mig. Men seriöst nu, jag känner mig typ rubbad inför den 24. Jag längtar inte ens lite... 
 
I samma veva som detta om julen slog mig så tänkte jag också vad man kanske ska önska sig. Hästarna behöver en hel del saker och det är väl i stort sett dom jag egentligen behöver saker till. As usual
 
 
Kaiser skulle vilja ha en magplatta med fårskinn. Upplever honom som lite sur när man drar gjorden på honom så detta gör det mycket mjukare. Tror även att Conny skulle uppskatta lite fårskinn under magen. Två känsliga hästar på olika vis. 
Ett par nya carbon gel skydd önskar jag mig också, Fast med fårskinn. Tycker verkligen att det ser skönt och mysigt ut för hästarna så om det inte blir i julklapp så blir det inför nästa säsong. 
 
 
 
Kaiser behöver en martingal. Vill helst ha utan platta på honom, tror inte att han behöver den. Anledningen till att jag har haft den är för att det är den enda martingal i FULL som jag äger, och eftersom att an inte gått sämre med den så har jag liksom aldrig kommit mig för. Men nu känner jag instället att Conny behöver den med platta och det är därför jag börjar fundera på vad Kasier ska få. Lutar mot en CWD, sjukt snygg!
 
 
 
 
Och sen ett par nya tyglar. Jag har dyons gummityglar utan stroppar på vilket gör att jag inte får tillräckligt med grepp eftersom att han är så stark emellanåt. Därav är det något som behövs, ett par nya dyon fast med stroppar på :)