NU SKA JAG TA TAG I MINA DRÖMMAR

Vet ni vad jag känner? Att nu jävlar ska jag göra allt för att göra det jag vill.

Jag har mitt egna stall. Min mamma har ett eget stall. Jag har underbart fina hästar som jag ska göra allt för.

Imorse vaknade jag upp med ett ryck. Under flera års tid har jag velat köpa hem hästar som jag kan rida till och sälja. Och då menar jag inga skogsmullehästar utan verkligen kvalitetshästar som JAG tror på.

Jag vill ta hem sporthästar och ponnysar som jag kan förmedla vidare. Jag har möjligheterna för det. 

Jag känner bara att jag vill ta tag i mitt liv just nu och ta mig vidare

Idag ska jag kolla runt hos lite kontakter om vilka möjligheter som finns. Förhoppningsvis kanske jag får tag på något lovande som jag kan ta hem. 
#1 - - Anonym:

Hur gör man om man vill tävla internationellt behöver man kvala en speciell höjd eller ansöka?? Vart hittar man tävlingar och info?? Snälla svara!!