SÖNDAGS PLANERING

Hej igen kära bloggen <3
 
Har ju inte haft min telefon som ni vet då den varit på lagning men fick tillbaka den idag så nu ligger den här och laddar upp med all min gamla information igen. Bra va? Så nu får jag tillbaka bloggappen and so on :)
 
Sitter även och funderar lite för nästa säsong med hästarna. Kaiser vill jag ju verkligen få så bra som möjligt och ge han dom bästa förutsättningarna för att komma dit. Vi har ju äntligen hittat ett bra bett till honom så nu ska här tränas för fullt under vintern, bygga kondis och få honom stark på alla plan. Nästa år är planen stadiga rundor i 130cm, även starta 140cm med bra resultat. För att kvala SM krävs det 2 felfria 140cm hoppningar. Det ser jag mer som ett långsiktigt mål för att inte bli besviken. MEn jag ska göra allt för att nå dit!
 
 
 
 
Conny vet jag inte hur mycket jag kommer att få tävla men jag hoppas verkligen att det blir en hel del för han har blivit så fiin nu och det känns som att för varje dag har han lärt sig något nytt. Han är så otroligt härlig och underbar individ som jag gärna har med i mitt och Kaisers team. Nästa år blir han 7 och då finns ju 7årschampionatet att kvala till i Falsterbo vilket hade varit fantastiskt kul att kvala till. Dock har jag aldrig tävlat honom så det blir ju att börja från noll och försöka få 2 felfria rundor i 135cm innan Juni. Ett riktigt svårt mål som vi strävar efter men vi får se hur fort han utvecklas och även hur mycket jag får chans att rida och tävla honom kommer ju påverka det hela också. Annars är målet att rida 130cm på honom med stadiga resultat och förberedande inför 140cm.