DEN HÄR GÅNGEN SKA JAG INTE MISSLYCKAS

Hej på er! Men extra mycket hej till mina trogna läsare som fortfarande läser här även fast senaste uppdateringen var så länge sen så jag inte en minns. 
 
Jag har varit rätt frånvaranda (Nehe ofta tänker ni nu) men ja som ett förtydligande om någon missat det haha. Men somsagt, jag har varit frånvarande och det har haft sin anledning. Som jag precis skrev om på hästbloggen; Nouw.teammellberg.se . Jag har inte mått bra, helt ärligt har jag mått sämst. Jag har haft tankar i huvudet sedan flera år tillbaka, och då menar jag riktigt hemska tankar som cirkulerat i mitt huvud periodvis. Mitt dåliga självförtroende har även det drappat mig negativt, som vanligt (Finns det ens något positivt med att ha dåligt självförtroende?) Nej tror inte det.. 
 
Hela mitt liv har egentligen varit en stor knut. Snarare är det nog enklare att jämföra mitt liv eller mig själv som ett mjölkpaket. På utsidan är jag hård, man kan nog tro att jag har lite skinn på näsan, alla kommentarer man hör om sig själv verkar folk tro inte tränger igenom, eftersom att utsidan är hård. Att alltid vara ¨glad¨ har varit ett vinnande koncept, det är inte många som kunnat genomskåda hur jag mår. Och det är jag ändå tacksam över. Men på insidan har det varit helt annorlunda. Jag är mjuk, tar åt mig av alla negativa kommentarer. Mitt skal har missuppfattat det där med att skaka av sig elakheter och ta åt sig positiva saker. Min kropp gör tvärtom tråkigt nog. 
 
Men även andra faktorer har fått mig att må dåligt som egentligen inte är relevanta. Mitt humör har varit som en berg o dalbana, och bloggen har gått efter det som ni kanske har märkt. bland är det mycket uppdatering och sen händer ingenting under en tid. Det speglar alltså hur jag mår/ har mått. Så nu vet ni det också.
 
Men nu ska jag ta tag i mitt liv igen och försöka ballansera upp det. Så bloggarna ska jag försöka börja uppdatera igen. Nu är jag trött på att må dåligt.