DET ÄR MÖRKARE NU

Asså blev det inte mörkare tidigare idag än igår? Känns som att det var ljust vid 4 igår men nu är det svart ute...
 
Aja, hej i alla fall! Jag har precis kommit hem från jobbet och tryckt i mig frukost/lunch/middag eller vad man nu ska säga. Mat i alla fall så nu är jag mätt och belåten. Nästan för mätt, Har matkoma nu så orkar inte ta mig till stallet längre haha. Men nu ska jag tvinga mig iväg i alla fall så hoppas jag att den släpper snart :p
 
Hästarna ska ridas idag igen,båda två :) Blir dessvärre ridbanan idag igen.... Hopplöst med det här förbaskade mörkret. Det får jätte gärna bli jul nu men snälla ge oss lite mer ljus att rida i. Skulle verkligen underlätta :)
 
Nästa helg är även en planerad tävling för hästarna så hoppas verkligen vi kan åka dit och att jag inte har något jobb då. Båda känns superfina nu efter vilan, Kaiser måste bara få tillbaka lite fokus men annars inget att gnälla på.
 
Nej nu måste jag faktiskt åka, hästarna väntar =)

- Asså den här saknar man ju lite för mycket