EFTER JOBB KOMMER STALL

Hallå där!
Jag har precis kommit hem från min första dag på nya jobbet vilket har gått super bra. Är hemma en sväng nu för att byta om till ridkläder och skynda mig upp till stallet. Solle får en ny sko idag så medans han skos så rider jag KK och sen får Solle gå!
 
Båda ska ta det rätt lugnt idag med tanke på att dom vilat i 2 veckors tid så en lugn igång sättnig känns bra. Tyvärr blir det att rida på banan då det är mörkt redan vid 4 här.... Suck. Det är det som suger med att jobba på sidan av hästarna. Man får helt enkelt trimma under lampor när tiden inte räcker till. Tyvärr. 
 
Jag är en sån person som hatar att rida på samma underlag hela tiden. För mig är det så viktigt att variera. Tror verkligen att det är ett vinnande koncept på en hel och fin häst. Och hittils har jag haft rätt :)
 
 
Hittade en gammal bild från i vintras på Solis. Kolla vad risigt stallet ser ut i bakgrunden?? Men nu är det målat och fräscht igen iallafall :)