EN SÅN DÄR VIRRIG DAG

Hejsan hoppsan alla fina människor där ute i vårt regninga Sverige! Vad är det för dag idag? Torsdag? Gud jag har ingen koll på dagarna längre. Går inte tiden så otroligt fort? Börjar få lite smått panik över att livet bara flyger iväg. Känns som att jag inte hinner med att leva det haha... 
 
Jaja nog om det. Hästarna vilade idag och fick istället massa pussar och morötter och vid halv 9 ikväll ska jag och mamma tillbaka upp till stallet för att kvällsfodra hästarna. Frans och Solero ska även vaccineras, skönt att få det gjort :) 
 
Hittade den här bilder från Thailand för 2 år sen. vi hade det verkligen bra här... En riktig TB en sån här regning och grå dag
 
 
Idag var jag även med en kompis på besök i det nya köpcentrumet, Mall Of Scandinavia som ligger i Solna. Ett otroligt stort shoppingcenter med massa olika utbud. Jag gillade det verkligen. Luktade nytt överallt och det är ju inte riktigt klart heller, men fint va det iallafall! Köpte mest skit idag dessutom, fattar inte vad jag gör med mina pengar? Köpte 3 mobilskal från Glitter (dom va inte ens fina....Gurra ska få ett lol) Även lite smink och ansiktsmasker fick följa med hem! :)