ETT INLÄGG UT AV BARA FARTEN

Hallå där bloggen och alla människor som följer den här. Jag har varit sjuk nu i några dagar smat jobbat en del på Ica och även varit i stallet. Min telefon har även gått sönder så den har blivit inlämnade och har därför en gammal Iphone 5 nu som jag tog hemifrån.  Har ingenting på den så det känns lite konstitg och tråkigt. Därav har det heller inte blivit någon bloggning eftersom att jag inte har bloggappen :P
 
Just nu ligger jag i fosterställning i soffan med Aztrid sovandes tätt intill mig. Hon är bara så underbar. Rolf har somnat under soffbordet, annars brukar även han vilja mysa i soffan. Bästisarna <3
 
 
Nu ska jag sticka iväg till stallet och rida Conny och Kaiser en stund var på banan. Tänkte rida igenom båda två så dom blir mjuka och trevliga i kroppen. Kaiser kan jag ju rida ett steg längre än vad jag kan med Conny. Kul med 2 olika utmaningar. Solle skrittjobbade imorse ihop med Frans och Jossan. 
 
Jobbar även på Ica ikväll vilket är bra, behöver få in lite extracash på kontot :p Så nu måste jag åka till stallet om jag ska hinna, Hästarna ska även plockas in och jag måste försöka hinna duscha. Julpyntade till Solle imorse och har sånt där damm från taket över hela mig. Usch. Duscha ja tack. Men först- Stallet