ETT SÅNT DÄR VAD HÄNDER INLÄGG :P

Har precis vaknat upp i soffan efter en skön nap. Vi kom hem från Miami igår och är sådär lite lagom jetlagad. Dock känner jag inte av det så mycket så det är ju väldigt skönt. Ikväll ska jag på bio med Gustav och antagligen tar vi någon middag ute också på någon mysig resturang. 
 
Men innan det ska jag till stallet och ta in hästarna och rida min gula solstråle Solero. Kk blev riden imorse (ska berätta mer om honom i ett eget inlägg) och var pigg men otroligt fin. Den hästen gör mig aldrig besviken. Har hittils aldrig haft ett dåligt pass på honom och snart har jag ägt honom i 6 månader. Hur fantastiskt? :D
 
Så länge får ni en bild på den "perfekta kk" Som ni kan gotta er i tills mer info kommer 
 
Nu tänkte jag ta och käka lite samt fixa lite med bloggen. Måste få lite ordning här känner jag. Otroligt rörigt och konstigt upplägg. Sen stämmer ju inte riktigt all information överens med verkligheten längre så det ska rättas till :) 
 
Känns FETT kul att börja blogga lite igen faktiskt, sen får vi se hur länge det håller i sig. Men om alla mina gamla läsare hittar tillbaka vore ju det super roligt 
#1 - - Annsoh:

Fin blogg! :) vad händer idag ?

Svar: tack så jätte mycket :)
Elina Mellberg