KAISER HOPPAR FÖR BRA

Hej där. Jag måste bara börja detta inlägg med att säga, min häst hoppar för bra. Jag har så svårt att sitta kvar i hans språng så jag vet inte ens om jag kommer kunna hoppa över 120cm på honom haha. Han gör det så lätt och han hpppar sp bra och ja allt han gör är bara helt perfekt. Förutom att han hoppar för bra och för stort och är fööör ambitiös. Shit jag hänger på halsen efter hans språng... 
 
Kan inte fatta att jag har en häst där probemet är att han hoppar för bra? Ska jag komma till en tränare och ba; Hej vad har du för problem, vad vill du ha hjälp med? Ä jo det är nämligen så att min häst hoppar för bra :)
-SKAM
 
Det ger mig nästan lite ångest, typ att han är för bra för mig och jag vill ju inte förstöra för honom. Men det tror jag inte, han gör allt för mig och jag gör allt för honom så vi är ett rätt bra team om jag får säga det själv. 
 
Vi måste tränaaaa, vi kommre bli så farlifa framöver när vi lärt oss varandra bättre!! Jag menar, kolla bara på vår 130cm debut här, 1 ynkla nerslag men och?