MAMMA 50 ÅR

Hej och godmorgon! 
Förlåt för att uppdateringen varit lite sisådär.. Min mamma fyllde hela 50 år igår och det firade vi ordentligt med massor av gäster hemma hos oss. Igår höll jag igång hela dagen kändes det som haha. Iallfall så hade jag inte tid att sätta mig ner i lign och ro och öppna bloggen. Blommor skulle hämtas, mat skulle köpas, tårtor skulle hämtas, ballonger skulle köpas osv... Låter inte som så mycket men ändå var jag hemma samtidigt som dem första gästerna började droppa in. 
 
Men så är det, nu är dagen till ära över och all städning har påbörjats. Det tråkigaste med att ha fest antagligen...Men jag sitter här och äter frukost och bloggar samtidigt som jag kollar på :D
 
 
Hämtade ut mitt nya täcke till Kaiser på posten igår också, så tänkte ta och klippa honom i eftermiddag! Red han i skogen imorse och vid lunch ska jag iväg och fixa mina fransar och direkt efter det hämta ut min nya bil!!!
En del fix idag också men nu har jag några timmar över för bloggen.