PRAY FOR PARIS

Antar att ni alla hört om vad som hänt i Paris i helgen? Så fruktansvärt. Jag ringde direkt när jag hörde detta till mina franska vänner för att försäkra mig om att dom var okej. Och det var dom som tur var. Men alla som drabbats. Fyfan vad hemskt, vet inte ens vad jag ska skriva för hela händelsen är så sjuk. 
 
Och det som är sjukast av allt är att vi har omkring 300 IS medlemmar här i Sverige just nu som säpo har stenkoll på- och antagligen har vi fler av dom än så. Varför kan man bara inte köra dessa människor till gränsen och skicka ut dom? Det är så stört att Sverige inte gör något. Framförallt när dom vet att dom fortfarande har kontakt med IS nere i syrien. Hallå liksom. Snart smäller det väl ut av bara fan här i Sverige också. Men det är ju så fiiiint att vi tar in och försöker hjälpa alla dessa människor :') 
 
 
 
 
#1 - - Frida:

Härliga bilder! :)
Håller med dig om IS medlemmarna .