TISDAG MORGON

Hej och godmorgon! 
Kul att se att läsarsiffrorna bara går uppåt och uppåt för varje dag :D
 
Jag ska just i skrivande stund trycka i mig lite frulle för att sedan bege mig upp till stallet och ta ut alla hästarna med mamma. Vi har bestämt att jag inte rider någon nu på morgonen som jag ananrs ofta brukar utan vi hjälps åt med ala mockning etc för vid 10 tiden kommer Isak för att byta till vinterhjul på min och mammas bil. Super snällt av honom och dessutom varnar just nu SMHI för snö imorgon så det blir väl rätt lägligt med vinterdäck då. 
 
Mötte upp min pappa i bromma i slutet av förra veckan för att byta till vinterhjul på lastbilen men när vi väl står där hade dom ju tagit hem fel däck... Suck. Så än står vi med sommarhjul vilket inte är så bra om det ska bli snö nu imorgon. På fredag lördag och söndag ska vi träna för en norsk som kommer hit, super kul ska det bli. Hade ingen häst förra vintern när han var här så var bara med som åskådare då, men han verkar verkligen grym så det ska bli kul att prova på. Hoppas dock snön försvinner till dess och att det inte blir någon isgata för då får pappa köra....
 
Men för övrigt får det väldigt gärna komma snöö!! Dom som känner mig och följt mina tidigare bloggar vet ju att jag är tokig i allt som heter jul. Och just nu är det 12 dagar kvar till första advent och då får man julpyntaaaa!!! <3