ETT MÅL MED KAISER

Jag har anmält Kaiser och mig till att försöka kvala in till the tour of amatours i Falsterbo. 
Egentligen är mina mål med honom högre och planen är att i sommar debutera 140cm om allt känns bra. Men anledningen till att jag anmälde oss är för erfarenheten det skulle ge oss isåfall. Erfarenhet för Kaiser, för mig, och för oss ihop. Stor publik, stora fina hinder, mycket liv och rörelse från morgon till kväll osv. Så det som ligger på listan nu är att kvala in dit vilket jag hoppas att vi kommer göra. Det skulle vara väldigt bra erfarenhet. 
 
Juste, jag har bytt bett också. Alltså på kaiser. Har haft problemet att han blir för stark så har nu satt på honom ett kimberwick. Jag tyker nog att det är lite för skarpt så ska försöka hitta något lite mildare. Men det duger fint tills dess. Vi har gjort 3 starter på nya bettet och det har gett oss 2 felfria ritter i 120cm med pris och ett oturligt nerslag i 130cm. Kul nör något sånt kan göra så stor skillnad :D