Första starten gjord

Hej bloggen och alla fina personer där ute. Inte bloggat på ett tag, inte någon ovanlighet kanske? :) Hästarna är fina och igång. Jag är lite steget efter men försöker putta hästarna framför mig trots allt för att vara i fas in för tävlingarna. 
 
I Söndags gjorde vi vår första start och hästarna var så fina!! Jag och Conny gjorde debut ihop och jag är super nöjd. Hade 1 ner i omhoppningen i 110cm och 120cm var KLOCKREN. Han var inte i en bom och jäklar vad han hoppade väl. Jag tabbade mig totalt på sista hindret som var en kompination. Conny hoppade stort och tyglarna gled ur min hand (ALDRIG PÄLSGLANSA HALSARNA INNAN TÄVLING) Vilket iallafall lädde till att vi missade B hindret. Vi tog om det och helt perfekt avslut. Så nöjd men sååå arg på mig själv...
 
Kaiser hade 1 ner i omhoppningen i 110cm och 1 ner i 120cm men även han super fin och helt galen. Han tyckte det var såå jäkla roligt!!! 
 
I helgen blir det strömsholm och då ska vi försöka prestera ännu bättre :D