NYTT ÅR, NY KLUBB, NYA HÄSTAR, NYA MÅL

Hej Igen! Som alla inlägg på bloggen börjar med här. Hhah. Men nu börjar ju en ny tävlingstermin och då drar ju bloggsuget igång. Igen :)
 
Och varje gång jag kikar in här så är det alltid lika många läsare kvar. Vilket såklart är kul :)
 
Bytte klubb lite spontant idag också. Hade sökt för jumpclub iår igen men det tog super lång tid att få licensen godkänd eftersom att det varit röda dagar osv... Och det gjorde mig rätt irriterad faktsikt, missade anmälning till tävling så står långt ner på reserven nu osv. Så tog bort den anmälan för JumpClub eftersom att jag inte orkade vänta längre och sölte istället för Södertälje som godkände direkt... 
 
För mig spelar det inte så jätte stor roll vilken klubb jag rider för. Jag har ridit för Södertälje förut, men endast under några månader sen slutade jag med hästar. Men det ska bli kul att köra där igen. Tråkigt med jumpclub dock, gillade verkligen den klubben. Men somsagt, har väntat över en vecka på att dom endast ska gå in i systemet å godkänna. Jag hatar att vänta.. 
 
 
Men hur som helst. Nu rider jag för Södertälje RK och anmälde idag årets första tävling som blir (om jag kommer med) Lurbo, 110cm och 120cm med både Kaiser och Conny. 
 
 
#1 - - Elin:

Hoppas ni kommer med!